TAMLAND

alt

تام لند

زمان و مکان مصاحبه کنکور 1401 دانشگاه فرهنگیان+ فوریت های پزشکی+ علوم قضایی و …

زمان و مکان مصاحبه کنکور 99 دانشگاه فرهنگیان+ فوریت های پزشکی+ علوم قضایی و ...
زمان مراجعه به مصاحبه رشته های کنکور 1401

جزئیات کامل زمان و مکان مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان، فوریت های پزشکی و سایر رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401 اعلام شد، در ادامه می توانید متن اطلاعیه و سایر جزئیات را مشاهده کنید

 

برای دریافت اطلاعيه ‌اعلام اسامي معرفي‌شدگان‌ چند برابر ظرفيت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاينه و گزينش‌ رشته‌هاي ‌تحصيلي داراي شرايط خاص آزمون سراسري سال 1401 اینجارا کلیک کنید
برای دریافت فایل جدول شماره 1 – آدرس مدیریت استانی پردیس های دانشگاه فرهنگیان برای مصاحبه اینجا را کلیک کنید
برای دریافت فایل جدول شماره 2-محل انجام مصاحبه از معرفی شدگان رشته فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون سراسری سال 1401 اینجا را کلیک کنید
برای دریافت فایل فرم شماره 1-فرم اعلام آمادگی برای پذیرش مصاحبه 1401 اینجا را کلیک کنید
برای دریافت فایل فرم شماره 2- فرم اطلاعات فردی داوطلبان آزمون دانشگاه فرهنگیان 1401 اینجا را کلیک کنید

اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شامل: دانشگاههای شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علوم پزشکی بقیه الله (عج)، علوم پزشکی ارتش، رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، غیر انتفاعی امام رضا (ع) – مشهد، یزد، علوم انتظامی امین، دانشکده آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه – قم، رشته های تحصیلی کاردانی و کار شناسی فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی و رشته های کاردانی پذیرش صرفا برا ساس سوابق تحصیلی دانشگاههای علوم پزشکی و کدرشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی – تهران که در زمان انتخاب رشته های تحصیلی، یک و یا چند کدرشته از دانشگاههای مذکور را در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود انتخاب نموده اند، می رساند که فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی از بین متقاضیانی که کدرشته محل های موسسات مذکور را انتخاب نموده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع رسانی این سازمان درج شده است.

لذا توجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاههای فوق را به نکات زیر جلب می نماید:

الف) در گزینش نهایی هر رشته منحصرأ کسانی قبول اعلام خواهند شد که طبق برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش به شرح مندرج در این اطلاعیه شرکت نموده و در این مرحله موفق شوند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیأت مرکزی گزینش ذیربط تائید شود و ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت نموده و همچنین حدنصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را هم کسب نمایند.

لازم به توضیح است که اسامی پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاهها به همراه نتایج سایر رشته های متمرکز آزمون سراسری (اواخر شهریور ماه) اعلام خواهد شد.

ب) معرفی متقاضیان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزله قبولی نمی باشد و معرفی شدگان لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش در تاریخ های مقرر به آدرس تعیین شده از سوی مؤسسات در این اطلاعیه مراجعه نمایند. متقاضی ممکن است به یک و یا دو مؤسسه معرفی شده باشد، لذا متقاضیانی که به دو مؤسسه معرفی شده اند در صورت تمایل می توانند به یک مؤسسه و یا هر دو برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه نماید. بدیهی است عدم مراجعه برای انجام مراحل گزینش در هر مورد معرفی، به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته های ذیربط آن مؤسسه تلقی خواهد شد و وضعیت متقاضی در اولویت های بعدی وی بررسی می شود. ضمنا در ستون نتیجه کارنامه نهائی در مقابل کدرشته مربوطه آنان عدد یک (۱) به منزله عدم داشتن شرایط گزینش درج می شود.

ج) آن دسته متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص مندرج در این اطلاعیه اقدام نموده اما در این مرحله معرفی نشده اند، عدم معرفی آنها به یکی از دلایل ذیل می باشد:

١- شانس قبولی در اولویتهای بالاتر از کدهای مربوط به رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارا می باشند. ۲- فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله می باشند. بنابراین دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

د) بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی و….) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نمی باشد و پس از اعلام نتایج نهائی، در اوایل مهر ماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در زمان مقرر اقدام نموده اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت و بهره برداری خواهد بود، لذا متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن برای آنان سوالاتی وجود دارد، می توانند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهائی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح نمایند. ه ) معرفی شدگان چند برابر ظرفیت می بایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتما به درگاه اطلاع رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند. و برنامه زمانی و آدرس درگاه اطلاع رسانی هریک از موسسات:

متقاضیانی که فهرست اسامی آنها در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی جدول ذیل اعلام شده، لازم است از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ به منظور اطلاع از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند.

زمان مراجعه به مصاحبه دانشگاه های کنکور 1401
زمان ورود به مصاحبه معرفی شدگان کنکور 1401

توضیحات:

الف) اسامی چند برابر ظرفیت برای کدرشته های ۳۱۲۵۵-مهندسی دریانوردی و ۳۱۲۵۶ مهندسی کشتی (موتور) دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به دلیل عدم وجود داوطلبان واجد شرایط اعلام نشده است. ب) با توجه به درخواست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برای پذیرش متمرکز و بدون مصاحبه در کدرشته های ۳۰۸۱۲ مهندسی دریانوردی و ۳۰۸۱۲ – مهندسی کشتی (موتور) در این مرحله فردی برای مصاحبه معرفی نشده است. اسامی قبولین در این رشته محلها در اواخر شهریور اعلام خواهد شد. ج) معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در تمامی کدر شته های تحصیلی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی – تهران (رشته های مخصوص متقاضیان بومی و دارای تعهد استخدام): انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی متمرکز دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ براساس استان بومی در دو بخش مجزا به شرح ذیل خواهدبود.

(معرفی شدگان دقت نمایند که در مراحل مورد نظر حتما شرکت نموده باشند)

تذکرات مهم :
١- حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می گردد. مسئولیت آن نیز صرفا به عهده داوطلب خواهد بود.

۲- انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان به آموزش و پرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس ۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی که به مراکز مجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت. به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و زدن ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه و گزینش، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و به دقت رعایت نمایند.

٣- معرفی شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ شده و در حالت قرنطینه ویا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که در طول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین داوطلب و یا وکیل قانونی داوطلب به مرکز مجری مصاحبه ارائه شود. مصاحبه از این گونه داوطلبان، حداکثر با گذشت بیست روز (۲۰) از آخرین روز مصاحبه تخصصی، در صورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش و پرورش، در استان بومی داوطلب صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر، اقدامی میسر نخواهد بود.

۴- داوطلبانی که صلاحیت های تخصصی و یا عمومی آنان مورد تأیید آموزش و پرورش قرار نمی گیرد از فرایند گزینش نهایی برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی حذف خواهند شد.

مراحل مصاحبه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان کنکور 1401
نحوه معرفی به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401

الف ): نحوه تکمیل و ارسال فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی گزینش

توجه آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ را که اسامی آنان در ردیف پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اعلام شده است به رعایت موارد ذیل معطوف میدارد:

1- پس از تهیه دو (۲) نسخه پرینت “فرم اطلاعات فردی” فرم شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس به هر نسخه و مدارک خواسته شده در فرم مزبور اقدام و به همراه (یکسری تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی در سایت مزبور به اداره آموزش و پرورش (نماینده گزینش) محل سکونت خود تحویل نمایند.

۲- لازم است در تکمیل فرم اطلاعات فردی” دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هر گونه نقص و…. در تکمیل فرم، به عهده داوطلب می باشد

3- عدم تکمیل فرم و یا عدم تحویل به موقع آن به نماینده گزینش آموزش و پرورش محل سکونت، به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه های مذکور بوده و برابر مقررات، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

۴- بررسی صلاحیت های عمومی گزینش معرفی شدگان از طریق هسته گزینش استان بومی داوطلب صورت خواهد گرفت.

ب): اقدامات لازم برای انجام بخشی از مراحل گزینش و مصاحبه اختصاصی انجام مصاحبه اختصاصی از شرایط قانونی برای پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد. انجام مصاحبه تخصصی، صرفا در مهلت مقرر مندرج در این اطلاعیه امکان پذیر می باشد. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی امکان پذیر نخواهد بود. .. معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای پیگیری اقدامات بعدی، با مراجعه به آدرس سایت مدیریت پردیسهای استانی دانشگاه فرهنگیان به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) و یا پرتال دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی https://www.Sru.ac.ir اقدام نمایند.

یادآوری ۱: معرفی شدگان دقت نمایند چنانچه تغییری در مراکز مجری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ایجاد گردد. متعاقبا از طریق مدیریت پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان استان بومی اعلام خواهد شد. یادآوری ۲: انجام مصاحبه اختصاصی از معرفی شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به صورت متمرکز در تهران صورت خواهد گرفت. مقتضی است به منظور پیگیری امور مربوط، به آدرس پرتال دانشگاه مزبور به نشانی https://www.sru.ac.ir مراجعه نماید.

نشانی: تهران – لویزان- خیابان شهید شعبانلو -دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

۲. عدم حضور در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می گردد و مسئولیت آن صرفا به عهده داوطلب خواهد بود. |

٣. از معرفی شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط مندرج دفترچه شماره (۲) راهنمای انتخاب رشته و دفترچه “بخش پیوست ها” آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ و اطلاعیه های اصلاحی بعدی
سازمان سنجش آموزش کشور کسب نمره علمی کل ۶۵۰۰ و بالاتر در زیر گروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل ۱۴ در دوره متوسطه دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن ۲۴ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۷/۷/۱ به بعد) و …) با شند. در غیر این صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفی خواهد بود.

تبصره): حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.

۴. ویژگی های جسمانی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت با رعایت بند ۹ بخش (ج) ” شرایط اختصاصی شرایط و ضوابط پذیرش و تربیت دانشجو معلم متعهد خدمت در رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، باید توسط پزشک معتمد واجد شرایط آموزش و پرورش، صرفا در مهلت مقرر در زمان انجام مصاحبه مورد تأیید قرار گیرد. در غیر این صورت، انجام مصاحبه امکان پذیر نخواهد بود.

۵. معرفی داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به آموزش و پرورش جهت بررسی صلاحیت های عمومی، اختصاصی و همچنین بررسی ویژگی های جسمانی به منزله قبولی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی نمی گردد. در صورت تأیید صلاحیت های افراد معرفی شده از سوی آموزش و پرورش (موفقیت در مصاحبه اختصاصی و تایید صلاحیت های عمومی)، گزینش علمی نهایی آنان در مقایسه با سایر داوطلبان آزمون، براساس ضوابط و نمرات علمی که در آزمون کتبی (کنکور) کسب نموده اند و با در نظر گرفتن اولویت های انتخابی داوطلب، توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.

تبصره): تأیید مصاحبه تخصصی داوطلب در هر یک از مراکز مجری مصاحبه، به این مفهوم خواهد بود که صلاحیت تخصصی داوطلب معرفی شده به آموزش و پرورش، برای رشته محل های انتخابی در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و همچنین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و رشته بهداشت مدارس، مورد تأیید قرار گرفته است. بنابراین در صورت تایید صلاحیت های عمومی (گزینش داوطلب توسط دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، سازمان سنجش آموزش کشور برا ساس نمره علمی آزمون سراسری و با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، گزینش نهایی را انجام خواهد داد.

۶. با توجه به اصلاحات دفترچه شماره (۲) آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به داوطلبان معرفی شده برای انجام مصاحبه تخصصی، توصیه می شود اصلاحات بعدی دفترچه مزبور را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به دقت مطالعه نموده و براساس آخرین اصلاحات اعلام شده، برای انجام مصاحبه تخصصی اقدام نماید.

تبصره: داوطلبان معرفی شده در صورت عدم تمایل به تحصیل در کد رشته محل انتخابی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و بهداشت مدارس، می توانند در زمان انجام مصاحبه با ارائه درخواست کتبی نسبت به انصراف از تحصیل در دانشگاههای مزبور اقدام نموده و یا در مراحل مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی شرکت نکنند. . تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی (تحت هر شرایطی)، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابجایی در بین دانشگاهها و بلعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود. ۸. با توجه به هدف عملیاتی ۵ برنامه زیر نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی تعلیم و تربیت رسمی عمومی نظام جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ۹۶۵ مورخ ۱۳۹۸/۴/۱۷ شورای عالی آموزش و پرورش و همچنین تبصره ۴ ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۱۳۹۶/۸/۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی، هر گونه گزینش و استخدام در مشاغل آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش، بر اساس نیاز برای بوم خدمت » صورت می پذیرد. بنابراین بعد از طی فرایند پذیرش و استخدام، خارج شدن نیرو (فرد قبول شده) از بوم خدمت به منزله قطع رابطه استخدامی خواهد بود.

بنابراین تغییر سهمیه استان محل خدمت، فاقد موضوعیت می باشد.

9. مسئولیت رعایت شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از سوی کلیه داوطلبان و همچنین مقررات نظام وظیفه عمومی (داوطلبان جنس مرد) در مراحل مختلف آزمون مزبور، به عهده آنان خواهد بود. | ۱۰. قدرت بینایی: قدرت بینایی (قدرت دیدهر چشم حداقل پنج دهم یا هردوچشم بدون عینک و لنز، (حداقل ده بیستم) و نداشتن کوررنگی و انحراف چشم) تبصره: پس از اصلاح با عینک و لنز، داشتن دید
۱۰/۱۰ هر چشم و داشتن دید حداقل ۱۶/۲۰ در دو چشم، الزامی می باشد،

۱۱. محل تحصیل پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان پس از ثبت نام قطعی، توسط سازمان مرکزی ویا پردیس های دانشگاه مزبور در واحدهای تابعه دارای مجوز (سطح همان استان تعیین خواهد شد. تبصره ۱: کلاس های که به حدنصاب لازم (حداقل ۱۸ نفر) برای تشکیل در پردیس محل قبولی نرسد، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به تشخیص خود نسبت به جابه جایی پذیرفته شدگان در سطح پردیس های کشور اقدام خواهد نمود. پذیرفته شدگان حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت در غیر این صورت، قبولی آنان” كان لم يكن ” تلقی خواهدشد.

تبصره ۲: انتقال و جابه جایی در بین پردیس های دانشگاه فرهنگیان ممنوع می باشد.

۱۲. مصاحبه در پردیس های دانشگاه فرهنگیان (مراکز مجری مصاحبه در استانها) و یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با توجه به گروه آزمایشی مربوط، برای کلیه کد رشته محل های مورد نیاز آموزش و پرورش مندرج در دفترچه شماره (۲) گروه آزمایشی مربوط، در دانشگاههای مزبور می باشد.

۱۳. جهت شرکت در مصاحبه به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی ، شناسنامه ، دفترچه درمانی در صورت وجود دیپلم ويا گواهی تأیید شده که معدل کل درآن قید شده است ) و یک قطعه عکس ۳۶۴ که در سال جاری گرفته شده باشد ( ترجیحا عکسی که موقع ثبت نام در آزمون از طریق پست الکترونیکی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است)، الزامی است.

۱۴. زمان مصاحبه معرفی شدگان: روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ (صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعد از ظهر ۱۴ تا ۱۸) است.

تذکر 1: زمان دقیق انجام مصاحبه از داوطلبان معرفی شدگان، به وسیله ی مدیریت پردیس
های استان بومی دانشگاه فرهنگیان و یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تعیین خواهد شد. تذکر ۲: معرفی شدگان موظفند با مراجعه به سایت مدیریت پردیس های استان بومی دانشگاه و یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شوند. با توجه به شیوه بیماری کووید ۱۹ به داوطلبان توصیه می شود از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ از طریق سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش جدول شماره (۱) از مکان و زمان دقیق مصاحبه، مطلع شوند.

۱۵. براساس جدول تعرفه های آزمون سراسری، موضوع مصوبه هیئت محترم وزیران در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۹
به شماره ابلاغی ۹۳۶۳۰/ت ۵۸۸۱۷ ه مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۳ ، هر یک از داوطلبان معرفی شده برای هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی، با رعایت موارد فوق، مبلغ ۹۱۰/۰۰۰ (نه صد و ده هزار) ریال به حسابی که در زمان مصاحبه اختصاصی، توسط مرکز مجری مصاحبه اعلام می گردد، واریز نموده و اصل فیش واریزی را به مرکز مزبور تحویل نمایند.

توجه: از داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نموده اند، مصاحبه اختصاصی انجام نمی پذیرد. فلذا این گونه داوطلبان از واریز مبلغ فوق الذکر خودداری نمایند. بدیهی است مبلغ واریزی برگشت داده نمی شود.

۱۶. تحصیل دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به صورت شبانه روزی خواهد بود. لیکن به موجب تبصره ذیل ماده ۶ قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۶۹/۳/۸ مجلس شورای اسلامی، هزینه های شبانه روزی و هزینه خوابگاه از وجوه پرداختی کسر خواهد شد.

۱۷. علاوه بر گذراندن واحدهای درسی مصوب، شرکت در فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه مهارتی و تربیتی  دانشگاه و پردیس محل تحصیل نیز با رعایت ضوابط و مقررات مربوط الزامی می باشد.

۱۸. چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص گردد که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت نام، تحصیل و یا استخدام آزمایشی و قطعی، قبولی وی لغو می گردد وحسب مورد مکلف به پرداخت خسارت های ناشی از آن خواهدبود.

تذکرات مهم :
۱): در صورتی که روزهای تعیین شده برای انجام مصاحبه معرفی شدگان كفایت ننماید، ممکن است مصاحبه داوطلب در روزهای بعد از تاریخ اعلام شده به داوطلب (حداکثر تا آخرین روز مهلت مقرر در این اطلاعیه برای مصاحبه) ادامه یابد.

۲): از داوطلبان محترم درخواست می شود جهت انجام مصاحبه اختصاصی در روز و تاریخ تعیین شده در این اطلاعیه و با در نظر گرفتن تذکر ذیل جدول شماره (۱)، به محل تعیین شده مراجعه نمایند.

۳): کلیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مکلفند، فرم” اعلام آمادگی برای پذیرش و انجام مصاحبه اختصاصی” (پیوست اطلاعیه) را تکمیل و در زمان مراجعه برای انجام مصاحبه اختصاصی (در مهلت مقرر) به مرکز مجری مصاحبه تحویل نمایند.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور ضمنا متقاضیان در صورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند.

 

منبع : سازمان سنجش

ممکن است شما دوست داشته باشید
205 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام.روزتون به خیر.من برای فوریت پزشکی همدان دعوت شدم،الان زمان انجام مصاحبه روازکجاباید پیداکنم؟؟

  2. علی می گوید

    سلام در نتایج نهایی کنکور فقط مردود نوشته بود به نظر شما امکان نداره که نتایج مرحله اول و دوم مصاحبه همزمان اعلام بشه بعدا؟ چون به من گفته بودن که اسمت در لیست قبولی فوریتها به سنجش اعلام شده ۵ روز بعد از مصاحبه این را گفتن

    1. پی سی کنکور می گوید

      سام
      مردود به این معنی هست که شما قبول نشدید هیچ کدام از کدرشته های انتخابی رو
      حالا اگر شرایطی پیش اومده یا دانشگاه بنرامه دیگه ای داشته باید اعلام نتایج رو از خود سایت سنجش پیگیر بشید

  3. علی می گوید

    سلام در نتیجه نهایی برای من مردود نوشته بود من رشته های دیگه ای هم انتخاب رشته کرده بودم میگم شاید نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی را نگه داشته اند تا مصاحبه مرحله دوم (جا ماندگان ) در مهر هم تموم بشه و نتایج باهم بیاد به نظرتون چنین چیزی ممکنه؟

  4. حسن می گوید

    سلام من ۱۴ شهریور در مصاحبه فوریت های پزشکی شرکت کردم نتایج نهایی قبول شدگان چه زمانی اعلام می‌شود ؟آیا دانشگاه علوم پزشکی برای قبول شدگان تماس می‌گیرد یا در سنجش اعلام می‌شود؟

    1. پی سی کنکور می گوید

      سلام
      اگر همون مرحله اول مصاحبه که اعلام شده رفتید که دیگه اعلام شده
      اگر غیر از این بوده با سایت سنجش در ارتباط باشید
      در صفحه اعلام نتیجه نهایی چه چیزی براتون درج شده بود؟

  5. علی می گوید

    سلام نتایج نهایی فوریت های پزشکی همزمان با نتایج انتخاب رشته اومده یا در اینده اعلام خواهد شد من دو هفته پیش مصاحبه شرکت کردم هنوز سایت دانشگاه چیزی نگفته درباره نتایج مصاحبه

    1. پی سی کنکور می گوید

      سلام
      نتیجه رو باید از سایت سنجش در قسمت اعلام نتایج نهایی مشاهده کنید

نظــــر شما چیه ؟

نظرتون در رابطه با مطلب بالا چیه؟

1- کامنت های مربوط به اشکالات و مشاوره درسی پاسخ داده نمی شود.

2- نظرات حاوی توهین، تحقیر و تمسخر به افراد یا سازمان ها دولتی یا خصوصی به هر شکلی تایید نمی شوند. 

3- نظرات شما پس از ارسال، در اولین فرصت تایید می شوند.

نکته مهم : پاسخ به کامنت ها نظر قطعی نمی باشد و توصیه می شود حتما از منابع مرجع همچون سازمان سنجش، آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی اطمینان لازم را به عمل آورید.

:: ارسال کامنت به معنی پذیرفتن شرایط ارسال دیدگاه (مشاهده) می باشد. ::

X
[تام لند]