TAMLAND

alt

تام لند

سه روش نوین برای یادگیری زبان انگلیسی برای کنکور

یادگیری زبان انگلیسی برای امتحان کنکور با یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت، مکالمات روزانه و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان متفاوت است، چرا که در آموزش زبان انگلیسی برای کنکور تمرکز بیشتر بر روی یادگیری گرامر و درک مطلب بوده و تلفظ صحیح کلمات و قدرت انجام مکالمه چندان مورد نظر نخواهد بود. 

در این میان درک مطلب مهم ترین مسئله ای است که در امتحان زبان انگلیسی کنکور با آن مواجه می‌ شوید. حال سوال این است که در دنیای امروز، بهترین شیوه یادگیری زبان انگلیسی برای امتحان کنکور سراسری و ارشد چیست؟ ما در ادامه بهترین شیوه‌ های ممکن را به شما معرفی می کنیم.

 

استخدام معلم آنلاین خصوصی زبان 

استخدام معلم خصوصی زبان یک شیوه نوین در یادگیری زبان انگلیسی برای کنکور سراسری نیست اما استفاده از شیوه های آنلاین جهت تدریس خصوصی یک شیوه مدرن و نوین در قرن بیست و یکم است. 

استخدام معلم آنلاین خصوصی زبان 

معلم خصوصی را می توانید از هر کجای ایران و حتی در کشورهای خارجی نیز انتخاب کنید اما دقت نمایید که آشنایی معلم خصوصی با زبان فارسی بسیار حائز اهمیت است، بنابراین ما به شما استخدام یک مدرس متبحر در داخل کشور را پیشنهاد می دهیم. در سال‌ های اخیر موسسه آموزش زبان گات به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزش زبان در ایران، متبحرترین مدرسان خصوصی به صورت آنلاین را به داوطلبان کنکور سراسری معرفی نموده است و توانسته است در موفقیت بخش اعظمی از شرکت کنندگان در کنکور در بخش پاسخ به سوالات زبان های خارجی سهیم باشد.

 

شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی برای کنکور سراسری 

کلاس آنلاین با استخدام‌ مدرس آنلاین خصوصی متفاوت است. این کلاس ها از تعداد محدودی زبان آموز تشکیل شده و مدرس به صورت آنلاین قواعد مختلف زبان را به آن ها یاد می‌ دهد. اگر قصد یادگیری زبان برای شرکت در آزمون سراسری را دارید باید حتماً در کلاس های آموزش زبان خارجه برای کنکور شرکت کنید. کلاس های آنلاین آموزش زبان اگر بدون وصف کنکور سراسری باشند بیشتر بر روی یادگیری تلفظ و مکالمه متمرکز بوده و بنابراین نمی توانند نیاز شما به یادگیری زبان برای کنکور را رفع نمایند.

 

از جعبه لایتنر استفاده کنید

جعبه لایتنر یک اپلیکیشن محبوب در سطح جهان است. این برنامه به راحتی بر روی سیستم های هوشمند نصب شده و تعداد انبوهی از لغات زبان انگلیسی و ترجمه آن ها را در بر می گیرد. درک مطلب در امتحان کنکور به شدت متاثر از قدرت ترجمه خواهد بود. 

جعبه لایتنر در دوره های مختلف آزمون های خاصی را برگزار می کند و با شیوه های کارشناسی شده سعی در انتقال معانی و ترجمه لغات به حافظه بلند مدت شما دارد. جعبه لایتنر با هدف تقویت زبان خارجه در کنکور سراسری طراحی نشده است، با این حال توسط برترین مدرسان زبان در کنکور سراسری پیشنهاد می گردد.

 

گرامر زبان انگلیسی را از یاد نبریم

همانگونه که می دانید گرامر یکی از مهم ترین بخش های آزمون زبان در کنکور سراسری است. این بخش نیز تحت تاثیر ظاهر کلمات و معانی آن ها آموزش داده می شود. بنابراین می توان اینگونه استدلال نمود که ترجمه کلمات و عبارات مهم ترین بخش زبان در کنکور سراسری هستند. امروزه کلاس های آنلاین آموزش زبان کنکور سراسری توجه ویژه ای به آموزش گرامر دارند و آن را به صورت جدی دنبال می کنند.

گرامر زبان انگلیسی را از یاد نبریم

شرکت در کلاس های حضوری و غیرحضوری آموزش زبان کنکور 

موسسه گات کلاس ‌های آموزش زبان برای کنکور سراسری را به دو شیوه حضوری و غیر حضوری تشکیل می دهد؛ هر چند اغلب زبان آموزان و داوطلبان کنکور سراسری مایل به شرکت در کلاس های حضوری هستند، با این حال شرایط جغرافیایی و ترافیکی اجازه چنین امری را به بسیاری از داوطلبان نمی دهد به همین علت شرکت در کلاس های مجازی و یا همان کلاس های غیر حضوری را به آن ها پیشنهاد می ‌دهیم.

با توجه به اینکه پیشینه‌ نامطلوبی در خصوص کلاس های آنلاین در ذهن بسیاری از دانش آموزان نقش بسته است، شاید تصور کنید این کلاس ها نمی توانند موفقیت شما را تضمین کنند، اما موسسه آموزش زبان گات تمامی تلاش خود را در راستای ارائه یک برنامه درسی منسجم به کار گرفته است که با بهره مندی از آن می توانید تا حد بسیار زیادی موفقیت خود را در بخش زبان های خارجی کنکور سراسری تضمین کنید.

 

با فرم سوالات زبان انگلیسی کنکور آشنا شو 

آشنایی با نمونه سوالاتی که در آزمون سراسری ارائه می گردد یکی از مهم ترین شیوه های آمادگی جهت شرکت در آزمون سراسری است. این سوالات به صورت تستی و چهار گزینه ای هستند بنابراین درک مطلب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین علت مهم ترین هدف موجود در آموزشگاه های زبان برای آمادگی در کنکور سراسری را تشکیل می دهد.

موسسات برتر آموزش زبان در ایران سعی می کنند آزمون های خود را به شیوه کنکور برگزار نموده و دانش آموزان را در محیطی مشابه با فضای کنکور قرار دهند. این روش یکی از مهم ترین شیوه های کاهش استرس داوطلبان کنکور سراسری و کسب نتیجه بهتر است.

 

آموزش خصوصی زبان انگلیسی بهترین و موثرترین راه از نظر زمان است

قطعاً پس از مطالعه این مقاله به اهمیت آموزش آنلاین خصوصی زبان انگلیسی برای کنکور سراسری پی برده اید. این روش، علاوه بر اینکه شما را از مزایای آموزش منسجم برخوردار می کند، منجر به صرفه جویی در وقت و زمان شما نیز می گردد، بنابراین شما به نسبت دیگر داوطلبان از زمان بیشتری جهت آمادگی برای کنکور برخوردار خواهید شد. آموزش آنلاین زبان اعم از خصوصی و غیر خصوصی، مدرن ترین شیوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح جهان است و انتظار می رود در سال های آینده به اصلی ترین شیوه آموزش زبان نیز مبدل گردد.

 

موفقیت در آزمون زبان انگلیسی کنکور سراسری 

برای تضمین موفقیت خود در امتحان زبان کنکور سراسری نیاز به تلاش و پشتکار است، با این حال نباید از تاثیر انتخاب شیوه های صحیح جهت یادگیری زبان کنکور نیز غافل گردید. امروزه موسسات بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند و اغلب آن ها خود را به عنوان برترین موسسه آموزش زبان کنکور سراسری نیز معرفی می کنند، با این حال باید به نتایج زبان آموزان این موسسات توجه نموده و صحت یا عدم صحت ادعاهای موجود را بررسی کنید. موسسه آموزش زبان گات یکی از موسساتی است که توانسته در چند سال اخیر با استفاده از شیوه های نوین آموزش زبان، موفقیت زبان آموزان در این موسسه و در آزمون سراسری را تضمین نماید.

منبع: http://amoozeshgah-zaban.com/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظــــر شما چیه ؟

نظرتون در رابطه با مطلب بالا چیه؟

1- کامنت های مربوط به اشکالات و مشاوره درسی پاسخ داده نمی شود.

2- نظرات حاوی توهین، تحقیر و تمسخر به افراد یا سازمان ها دولتی یا خصوصی به هر شکلی تایید نمی شوند. 

3- نظرات شما پس از ارسال، در اولین فرصت تایید می شوند.

نکته مهم : پاسخ به کامنت ها نظر قطعی نمی باشد و توصیه می شود حتما از منابع مرجع همچون سازمان سنجش، آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی اطمینان لازم را به عمل آورید.

:: ارسال کامنت به معنی پذیرفتن شرایط ارسال دیدگاه (مشاهده) می باشد. ::

X
[تام لند]