TAMLAND

alt

دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیر + لینک دانلود

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳
دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیرماه شامل نکات و موارد و ضوابط مهم ثبت نام اولین و دومین نوبت کنکور سال 1403 می باشد. که در ادامه می توانید دانلود کنید.

با توجه به زمان برگزاری کنکور 1403، کنکور اردیبهشت در اوایل اردیبهشت و کنکور تیرماه در اواسط تیر ماه برگزار می شود. هم چنین با توجه به زمان ثبت نام کنکور 1403، ثبت نام برای کنکور اردیبهشت 1403 از 21 تا 27 آبان به طول می انجامد. و برای کنکور تیر 1403 نیز زمان ثبت نام از 7 فروردین تا 12 فروردین به طول می انجامد.

ثبت نام کنکور 1403 شامل دو مرحله می باشد که اطلاعات ثبت نام هر کدام در دفترچه ثبت نام اردیبهشت 1403 و دفترچه ثبت نام کنکور تیر 1403 می باشد.

جزئیات بیشتر از شیوه برگزاری را در مطلب کنکور 1403 بخوانید.

– دفترچه ثبت نام کنکور سراسری تیر 1403 

لیست رشته ها

لینک دانلود

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ریاضی تیر 1403 

دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیر + لینک دانلود

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور تجربی تیر 1403 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور انسانی تیر 1403 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور هنر تیر 1403 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور زبان تیر 1403 

– دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 

لیست رشته ها

لینک دانلود

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ریاضی اردیبهشت 1403 

دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیر + لینک دانلود

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور تجربی اردیبهشت 1403 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور انسانی اردیبهشت 1403 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور هنر اردیبهشت 1403 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور زبان اردیبهشت 1403 

 

اصلاحیه اول دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 و اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۹/۵، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای یاد شده «به شرح ذیل این اطلاعیه»، به اطلاع می‌رساند متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام تا پایان روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۱ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
1) بخش «2-2» شرایط و ضوابط آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحه 21 دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
الف) مواد امتحانی و ضرایب دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم صرفاً شامل دو مادهٔ امتحانی زیر است:
1- “هوش و استعداد معلمی” با ضریب 3
2- “تعلیم و تربیت اسلامی” با ضریب 2
عنوان منابع درسی و مطالعاتی برای دو ماده امتحانی فوق بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ اعلام خواهد شد.
لازم به توضیح است ماده امتحانی “فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی” از دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان، حذف شد.
ب) شرط معدل از ضوابط پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان حذف شد.

 

اصلاحیه دوم دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 

اطلاعیه تمدید زمان ثبت نام و اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری نوبت اول و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری نوبت اول و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ و اطلاعیه های تاریخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۰۵ و ۱۴۰۲٫۰۹٫۰۹، به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور میرساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲٫۰۹٫۱۱) برای ثبت نام اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۱۵ نیز بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند میتوانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

همچنین موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل برای اطلاع داوطلبان اعلام میشود :
(۱) بخش ۲-۲ شرایط و ضوابط آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحه ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت نام (الف) بر اساس مصوبات ابلاغی حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال تمام مبنا اول مهر ماه هر سال تحصیلی خواهد بود.
(۲) بند «د» منابع و مباحث دروس آزمون گروه هنر از بخش ۲-۷» فهرست دروس و کتابهای منبع سؤالات آزمون سراسری برای درس درک عمومی «هنر و درس خلاقیت تصویری مندرج در صفحه ۳۷ دفترچه راهنمای ثبت نام در طراحی سؤال برای دروس ذکر شده امکان استفاده از تصاویر سایر کتابهای رشته های هنر هنرستانهای وزارت آموزش و پرورش نیز وجود دارد.

نمونه صفحاتی از دفترچه ثبت نام کنکور تیر ۱۴۰۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
guest
252 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مونا
مونا
17 فروردین 1403 00:17

پزشکی پردیس به درد نمیخوره پول دور ریختن هست ؛ دندونشم همینطور / دانشگاه باز باشید نه دنبال یه چندتا رشته خاص ؛ خودگردان و ظرفیت مازادی اصلا خوب نیستن بعد از ۶سال پول هدر دادن تازه میفهمید چیکار کردید با آیندتون

علیرضا
علیرضا
15 فروردین 1403 08:01

سلام وقت بخیر
اگه بخوایم پزشکی رو توی دانشگاه پردیس بخونیم تقریبا برای 7 سال خوندن پزشکی چقدر در میاد؟

سمانه
سمانه
14 فروردین 1403 20:00

سلام وقت بخیر
در پایان ثبت اطلاعات آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت دوم،همش میزد در حال بارگزاری ولی خیلی طول کشید و از سایت خارج شدم و بعد چن بار وارد سایت شدن بالاخره اطلاعاتم ثبت شد و کد پیگیری ثبت نامم آخر اطلاعات بود،ولی اصلا پیامکی دریافت نکردم،به نظر شما دیگ ثبت نام شدم؟تو قسمت اول سایت هم ک عنوان آزمون ها نوشته شده،آزمون سراسری نوبت دوم هم هس،پس ثبت نامم تکمیله یا بدون ارسال پیامک تایید نشده؟

اردیبهشت
اردیبهشت
12 فروردین 1403 10:24

درود و سال نو مبارک
ببخشید، زمانی هست که بتوان اطلاعات کنکور اردیبهشت را ویرایش کرد. من دی ماه دیپلم گرفتم. چه زمانی میشود که معدل دیپلم را ویرایش کنم؟
خیلی ممنون و سال خوبی داشته باشید

رها
رها
پاسخ به  اردیبهشت
14 فروردین 1403 03:33

سلام وقتتون بخیر
من رشتم تجربیه میخام انسانی شرکت کنم و خرداد ایجاد سابقه کنم میخواستم بپرسم ک من برا نوبت اول تو ثبت نام کنکور عنوان دیپلمم رو تجربی زدم برام مشکل ساز میشه ؟؟
تازه فهمیدم ک باید عنوان دیپلمم رو انسانی میزدم الان هم ویرایش نمیشه توروخدا میشه کمکم کنید

علیرضا
علیرضا
12 فروردین 1403 04:47

سلام. دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه دولتی هم میتونن در کنکور سراسری شرکت کنن و درصورت قبولی از رشته قبلی انصراف بدن و در رشته جدید ثبت نام کنند یا نه ؟؟
اگر کسی در کنکور زبان انگلیسی شرکت کرد و سراسری قبول شد ولی ثبت نام نکرد می‌تونه سال بعد کنکور سراسری غیر کنکور زبان انگلیسی شرکت کنه یا نه مثلاً ریاضی یا تجربی شرکت کند ؟؟

علیرضا
علیرضا
11 فروردین 1403 09:20

سلام
من برای پشت کنکور موندن پیام نور ثبت نام کردم و دو ترم مرخصی گرفتم تا تابستون انصراف بدم. الان وضعیت تحصیل رو چی بزنم؟ دانشجوی غیر روزانه یا انصرافی غیر روزانه؟
برای اردیبهشت زدم انصرافی مشکلی ایجاد میکنه؟

محسن
محسن
8 فروردین 1403 21:52

سلام خسته نباشید ببخشید میگم من دانشجوی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستم میخاستم بدونم میتونم کنکور تیر ثبت نام کنم؟ نمیخام باهاش انتخاب رشته کنم فقط میخام ازمون و بدم

رضا
رضا
7 فروردین 1403 23:02

1- کامنت های مربوط به اشکالات و مشاوره درسی پاسخ داده نمی شود.
سال دهم رشته تجربی هستم میتونم کنکور زبان بدم

معصومه
معصومه
7 فروردین 1403 09:29

سلام پی سی کنکور جان.خوبین؟ ببخشید من برای کنکور اردیبهشت محل اخذ دیپلم و عنوان دیپلم و سال اخذ دیپلم رو اشتباه وارد کردم و الان که ثبت نام کنکور تیر شروع شده برای تیر درست زدم ولی برای اردیبهشت الان امکان ویرایشش وجود نداره و اطلاعات ثبت‌نامی کنکور اردیبهشت و تیر متفاوت شده.سوالم اینه زمانی که کارت ورود به جلسه اومد برای این سه مورد باید به باجه رفع نقص برم یعنی قبلش از طریق سایت امکان ویرایش نمیذارن..لطفا بگید خیلی استرس گرفتم.

محمدصادق
محمدصادق
23 اسفند 1402 18:03

سلام خسته نباشی پی سی جان

یه سوال داشتم:

باتوجه به صفحه ۵۴ دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول که گفته:《به متقاضیانی که قبل از ابلاغ مصوبه (۱۴۰۲/۰۵/۰۸) از فرصت ترمیم استفاده نموده اند،اجازه داده می شود یکبار دیگر نمرات امتحانات نهایی دروس مورد نظر خود را ترمیم نمایند.》 من که درکل تا حالا “یک بار در دی ۱۴۰۱” ترمیم کردم می تونم از این _فرصت دوباره_ در خرداد ۱۴۰۳ استفاده نکنم و در خرداد ۱۴۰۴ استفاده کنم؟

لطفاً جوابمو بدین خیلی ذهنم رو درگیر کرده

1 6 7 8
X
[تام لند]