TAMLAND

alt

تاثیر معدل برای داوطلبانی که می خواهند در کنکور هنر و زبان شرکت کنند، چگونه است؟

تاثیر معدل برای داوطلبانی که می خواهند در کنکور هنر و زبان شرکت کنند، چگونه است؟

داوطلبانی هستند که می خواهند در کنکور هنر و یا زبان شرکت کنند اما دیپلم یا سوابق مرتبطی ندارند، و با توجه به ابلاغ مصوبه کنکور شورای عالی انقبلاب فرهنگی و اهمیت تاثیر معدل، برایشان ابهام و سوال ایجاد شده است، که در ادامه به آخرین اخبار حول این موضوع می پردازیم.

پاسخ :

توجه : کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا این لحظه خبر یا مصوبه قطعی از جزئیات آن منتشر نشده و تنها باید به اطلاعات منتشر شده در مصاحبه مسئولان مربوطه اکتفا کنیم، بدیهی است به محض انتشار اطلاعات تکمیلی و قطعی این مطلب بروز می شود.

30 خرداد 1401 خبرگزاری مهر : منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چگونگی لحاظ سابقه تحصیلی برای برخی از داوطلبان که رشته آنها علوم تجربی و یا نظری بوده ولی قصد دارند در کنکور هنر یا زبان خارجی شرکت کنند، گفت: در این مورد اختیاراتی را به شورای سنجش و پذیرش محول کردیم.

وی ادامه داد: به وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کردیم در ارتباط با سابقه تحصیلی، هنرستانی‌ها و رشته‌های هنر که سابقه تحصیلی ندارند، آئین نامه آن را تهیه کنند و در مدت مشخصی آئین نامه را ارائه دهند تا تأیید و انجام شود.

رجبعلی برزویی معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: یکسری از افراد مانند کسانی که در رشته هنر هستند و یا قصد دارند در رشته زبان خارجه شرکت کنند و آن‌هایی که رشته کار و دانش و فنی‌حرفه‌ای هستند، ممکن است سوابق تحصیلی نداشته باشند برای هریک از این افراد شورای سنجش و پذیرش پیش بینی لازم را انجام داده است که چگونه عمل کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
guest
(منتشر نخواهد شد)
71 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
X
[تام لند]