TAMLAND

alt

مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ – زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲
تاریخ شروع و اتمام انتخاب رشته کنکور 1402

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ تیر و دی ماه در مرداد ماه انجام می شود. در این رابطه آخرین اخبار از مهلت انتخاب رشته کنکور 1402 تمام رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان می پردازیم.

 

25 مرداد، جمالی معاون فنی سازمان سنجش : 

درباره برنامه زمانی انتخاب رشته تا اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ گفت: اعلام نتایج مرحله اول با اعلام سه نمره خام، نمره آزمون و سوابق تحصیلی ۲۰ مرداد انجام گرفت و کارنامه حاوی رتبه، رتبه در سهمیه و نمره کل نهایی جمعه ۲۷ مرداد منتشر می شود.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ تا یکشنبه ۲۹ مرداد و شیوه نامه و راهنمای انتخاب رشته با توضیحات کامل نیز تا روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ منتشر می شود.

وی گفت: همزمان با فرآیند انتخاب رشته در روزهای ۳۱ مرداد تا ۴ شهریورماه، امکان ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون و صرفا با سوابق تحصیلی نیز انجام می گیرد. تمام افرادی که مایل به انتخاب این رشته ها هستند می توانند در این بازه ثبت نام کنند.

جمالی گفت: راهنمای انتخاب رشته مجازی نیز تا روز سه شنبه ۳۱ مرداد منتشر می شود.

وی افزود: نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص و دارای مصاحبه هم تا نیمه شهریورماه اعلام می شوند و در نهایت نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ نیمه مهرماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد./ خبرگزاری مهر

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
guest
(منتشر نخواهد شد)
17 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
X
[تام لند]