TAMLAND

alt

آیا برای کلاس‌های دهم و یازدهم در تام لند ثبت نام کنیم؟

آیا برای کلاس‌های دهم و یازدهم تام لند شرکت کنیم؟
بررسی کلاس های دهم و یازدهم موسسه تام لند

سال تحصیلی 1400-1399 آغاز شده است. امسال اما شرایط کمی متفاوت از سال‌های قبل است. حالا دیگر علاوه بر دغدغه‌های آموزشی و دورخیز برای رقابت در کنکور، حفظ سلامتی یکی از دغدغه‌های اغلب دانش‌آموزان و اولیاست.

شرایط ایجاب کرده است که حضور دانش‌آموزان در مدرسه با مشکل روبه‌رو شده و با اختیاری شدن کلاس‌ها تفاوت‌های زیادی در نحوه‌ی آموزش دیده شود. در همین راستا معمولاً دانش‌آموزان به صورت اینترنتی در کلاس‌های‌شان شرکت کرده و مواد درسی را به طور کلی با برنامه‌ریزی‌های تقریباً شخصی یاد بگیرند.

در این شرایط شرکت در کلاس‌های آموزشی تقویتی و رفع اشکال خصوصی نیز با مسائل مختلفی روبه‌روست. اما اگر دانش‌آموز سال دهم و یازدهم بوده و نگران عدم موفقیت در این مقطع زمانی حساس در تحصیل خود هستید، یک خبر خوب برای‌تان داریم.

موسسه‌ی آموزشی تام‌لند با برگزاری کلاس‌های دهم و یازدهم برای همراهی شما در مسیر موفقیت در کنارتان است.

 

چرا باید در کلاس‌های دهم و یازدهم تام‌لند شرکت کنم؟

تغییر سبک آموزشی در مدارس باعث شده است دانش‌آموزان برای رفع این مسئله به دنبال روش‌های مختلفی باشند. استفاده از منابع آموزشی مختلف یکی از مهم‌ترین این روش‌هاست. این بسته‌های آموزشی را در رشته‌های مختلف می‌توانید در سایت موسسه‌ی تام‌لند تهیه کنید.

اما در کنار ارائه‌ی این بسته‌ها و جزوه‌های آموزشی کلاس‌های دهم و یازدهم تام‌لند انتخاب خوبی برای جبران فقدان روند آموزشی مشخص در مدارس است. اما آیا مگر در مدرسه هم کلاس آنلاین برگزار نمی‌شود؟ پس چه تفاوتی بین کلاس‌های آنلاین تام‌لند و کلاس‌هایی که در این سیستم برگزار می‌شود وجود دارد؟

این سوال بسیار مهم است و پاسخ آن به نگاهی دقیق نیاز دارد. برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است ابتدا به چند سوال دیگر جواب دهیم. اولین سوال این است که چه چیزی باعث شده است که کلاس‌های مدارس به صورت آنلاین برگزار شوند؟

پاسخ: محدودیت. بله؛ این محدودیت است که برگزاری کلاس‌های مدارس را به سمت برگزاری کلاس‌های آنلاین سوق داده است. لذا می‌توان به راحتی حدس زد که در شرایطی که گزینه‌هایی به اجبار جایگزین می‌شوند کیفیت روند معمول را نخواهند داشت.

اما کلاس‌های تام‌لند در راستای استفاده از این بستر به عنوان یک نقطه‌ی قوت به صورت آنلاین و از راه دور برگزار می‌شوند. این مسئله خود تمایز بزرگی در این زمینه است.

 

چرا معتقدیم کلاس‌های دهم و یازدهم تام‌لند از کیفیت بالایی برخوردارند؟

در ادامه‌ی بررسی تفاوت کلاس‌های آنلاین تام‌لند با دیگر کلاس‌ها بهتر است به زیرساخت‌ها بپردازیم. موسسه‌ی تام‌لند با استفاده از بهترین تجهیزات و سرورهای قوی و استفاده از بهترین استودیوی آموزش آنلاین در حال برگزاری کلاس‌هایی با بالاترین سطح کیفی است. این درحالی‌ست که در اغلب موارد نظیر کلاس‌های آنلاین مدارس زیرساخت خاصی برای این منظور به وجود نیامده و کلاس‌ها بر بستر سرورهای سراسری برگزار می‌شوند.

کلاس های دهم و یازدهم آنلاین
نمونه ای از اساتید کلاس های دهم و یازدهم تاملند

 

به ‌کارگیری اساتید و آموزگاران خبره کلاس‌های دهم و یازدهم 

استفاده از کلاس‌های فوق‌برنامه، تقویتی، کلاس‌های رفع اشکال و کلاس‌های خصوصی از گذشته رواج فراوانی داشته است. این امر دلایل مختلفی داشته و دارد. نیاز به توجه ویژه در یادگیری درسی خاص، عدم دقت کافی در هنگام حضور در کلاس‌ها، پایین بودن سطح کیفی کار معلم، کم بودن امکانات و تجهیزات آموزشی و … از جمله‌ی این موارد هستند.

لذا برای پوشش این مسئله هنوز هم کلاس‌های آنلاین تام‌لند در مقاطع دهم و یازدهم رشته‌های مختلف گزینه‌ای مناسب هستند. این مسئله زمانی خود را بیشتر نشان می‌دهد که شاهد فعالیت معلمان و اساتید برجسته‌ی کشوری در روند آموزشی این موسسه هستیم.

کافی‌ست نگاهی به تقویم آموزشی کلاس‌های تام‌لند بیندازید تا متوجه این موضوع شوید.

یکی از نکات بسیار عالی و گامی بسیار خوب در راستای عدالت آموزشی ،نحوه درج تعرفه متفاوت دانش آموزان مناطق سه گانه کشوری در تام لند است،یعنی برای هر کدام از مناطق 1 و 2 و 3 تعرفه خاصی درج شده که بسته به امکانات آن منطقه دانش آموزان می توانند ثبت نام کنند : هزینه ثبت نام تام لند

– تقویم کلاس های آنلاین پایه دهم تام لند

برنامه سالانه کلاس آنلاین دهم ریاضی تام لند

برنامه سالانه کلاس آنلاین دهم تجربی تام لند

– تقویم کلاس های آنلاین پایه یازدهم تام لند

برنامه سالانه کلاس آنلاین یازدهم ریاضی تام لند

برنامه سالانه کلاس آنلاین یازدهم ریاضی تام لند

پوشش همه‌ی درس‌های تخصصی و عمومی دهم و یازدهم 

کلاس‌های دهم و یازدهم تام‌لند برای رشته‌های تحصیلی مختلف برگزار می‌شوند. برگزاری این کلاس‌ها در کنار کلاس‌های کنکور و ارائه‌ی جزوات درسی و منابع مناسب، راهی مطمئن برای پشت‌سر گذاشتن یک سال تحصیلی موفق است. این درست است که موفقیت در کنکور در کانون توجه اغلب دانش‌‌آموزان دبیرستانی‌ست، اما موفقیت در امتحانات این پایه‌های تحصیلی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

از طرفی برخی از ویژگی‌های بسیار مهم این کلاس‌ها آن را حتی در بین دیگر کلاس‌های آنلاین تبدیل به انتخابی مناسب کرده است. در خلال کلاس‌های آموزشی مختلف شما امکان طرح سوال و دریافت پاسخ دارید. اگر دوست داشته باشید یا برنامه‌ریزی زمانی‌تان ایجاب کند می‌توانید کلاس‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

از دیگر نقاط قوت کلاس‌های آنلاین دهم و یازدهم تام‌لند ارائه تمرین و تکلیف برای اطمینان از پیگیری روند آموزشی توسط دانش‌‌آموز است. مهم‌تر از همه کلاس‌های تام‌لند از قیمت مناسبی برخوردار بوده و شرکت در این کلاس‌ها از نظر اقتصادی نیز به افراد پیشنهاد می‌شود.

هم چنین برای دیدن لیست کامل اساتید، نحوه برنامه ریزی کلاس ها، هزینه ثبت نام کلاس ها و به طور کلی دیدن اطلاعات بیشتری از نحوه تدریس اساتید، کافیه روی دکمه ی زیر کلیک کنید :

آیا برای کلاس‌های دهم و یازدهم در تام لند ثبت نام کنیم؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
guest
(منتشر نخواهد شد)
6 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
X
[تام لند]