TAMLAND

alt

آیا کلاس های تام لند خوبه؟

کلاس های تام لند

شاید آوردن واژه آنلاین برای کلاس های کنکور کمی نگران کننده باشد و نسبت به این گونه آموزش ها دچار تردید باشید.،یکی از موسسات موفقی نیز که در این زمینه فعال است موسسه تام لند است. پس بگذارید یه بررسی مفصل داشته باشیم که ببینیم چه خبره تو تام لند.

 

کلاس کنکوری اونم آنلاین بدرد میخوره؟

اکثر دانش آموزان در مدرسه اونطوری که باید و شاید نکات و ترفندهای تستی رو یاد نمی گیرند، هر چند بماند در اکثر مدارس دانش آموزان ضعف های مختلفی رو در درس ها دارند و جایی برای فهم کامل درس باقی نمیمونه چه برسه به نکته و ترفند!

خب چاره ش چیه یا باید گشت و گشت تا یه دبیر خوب رو پیدا کنیم و اگر ظرفیت خالی داشته باشه و کلی شرایط دیگه تا بتونیم تو کلاس حضوری ثبت نام کنیم. اما به لطف اینترنت چند سالی هست که کلاس های آنلاین پدید آمده اند و شما نشستید تو خونه و معلم جلوتونه!

خب حالا که کلاس های آنلاین وجود دارند کدوم رو انتخاب کنم؟ تام لند خوبه؟ استادای تام لند کیا هستند؟ ارزش داره تو تام لند ثبت نام کنیم؟ و کلی حرف و حدیث دیگه

 

– ویژگی‌های که یک آموزشگاه آنلاین کنکوری داره چیه؟

اساتید با تجربه و حرفه‌ای

یکی از ویژگی‌های مهم که به یه کلاس کنکور اعتبار زیادی می‌ده، تدریس توسط اساتید کارکشته و مجربه. اساتید مختلفی توی زمینه‌ی کنکور فعالند. اما شما بهترین اساتید رو در بهترین موسسه‌ها پیدا می‌کنید. این اساتید با تسلط بالا به نکات کنکوری و تستی به شما کمک می‌کنند تا به آمادگی صددرصد برای شرکت توی آزمون کنکور برسید.

اساتید تام لند
اساتید برجسته کشوری برای تمام رشته های تجربی و ریاضی و حتی انسانی

 

از داخل خانه به آموزشگاه وصل شدن !

شرکت توی کلاس آنلاین مزایای خیلی زیادی داره. فک کن برای درس خوندن برنامه‌ریزی کردی و قراره امروزه هشت ساعت درس بخونی. اما یه کلاس کنکور داری و برای شرکت در اون کلاس باید از خونه بیرون بری. با وجود ترافیک و مسیر و … قطعاً مدت زمان زیادی رو برای رفتن و برگشتن از دست می‌دی.

اما با وجود یه کلاس آنلاین به راحتی و بدون خارج شدن از خونه می‌تونی هم به کلاست برسی، هم مطالعه رو طبق برنامه پیش ببری. یه نکته‌ی مهم تو بحث برگزاری کلاس آنلاین کیفیت برگزاری کلاسه. یه کلاس خوب کلاسیه که تو یه استودیوی حرفه‌ای و استاندارد با بهترین کیفیت تصویر و صدا اجرا بشه.

همچنین اگه شما بتونین محتواهای درسی رو به صورت آفلاین هم مشاهده کنید که دیگه واقعاً عالی می‌شه.

برنامه ریزی کلاس های تام لند
نمونه ای از برنامه ریزی کلاس های هفتگی تام لند

 

هزینه‌ی مناسب

یکی از نکات مهم تو انتخاب کلاس کنکور بررسی هزینه‌ست. متاسفانه امروز خیلی از موسسه‌های کنکور بدون دلیل مبلغ زیادی رو برای کلاس‌هاشون دریافت می‌کنند. در این بین اما هستن موسسه‌های کنکوری که کلاس‌هاشون کیفیت به مراتب بیشتری داره و از طرفی قیمت‌شون هم خیلی پایین‌تر از بقیه‌ی کلاس‌هاست.

برای مثال وقتی یه کلاس به صورت آنلاین برگزار می‌شه، خیلی از هزینه‌ها دیگه از روی دوش برگزارکننده برداشته می‌شه و برای همین هم از شرکت‌کننده‌ها مبلغ کمی دریافت می‌شه.

یکی از نکات بسیار عالی و گامی بسیار خوب در راستای عدالت آموزشی ،نحوه درج تعرفه متفاوت دانش آموزان مناطق سه گانه کشوری در تام لند است،یعنی برای هر کدام از مناطق 1 و 2 و 3 تعرفه خاصی درج شده که بسته به امکانات آن منطقه دانش آموزان می توانند ثبت نام کنند : هزینه ثبت نام تام لند

 

جزوه و تمرین

یه کلاس کنکور تنها توی ساعت برگزاری کلاس محدود نمی‌شه. اساتید خوب این کلاس‌ها شما رو حتی در مواقعی که در کلاس نیستید همراهی می‌کنند. این همراهی با ارائه تمرین‌ها و بررسی عملکردتون انجام می‌شه. همین‌طور جزوه‌های بسیار کارآمدی که پر از نکات مهمه در این کلاس‌ها در اختیارتون قرار داده می‌شه.

نمونه از کلاس های نکته و تست تام لند

تدریس درس شیمی -رضا بابایی

 

موسسه‌ای با همه‌ی کلاس‌های لازم

یکی دیگه از نکات خیلی مهم اینه که با ثبت‌نام تو یه موسسه کنکور بتونید برای همه‌ی درس‌هاتون برنامه‌ریزی کنید و در کلاس شرکت کنید. در غیر این صورت مجبور به ثبت‌نام تو جاهای مختلف می‌شید و این مسئله تبدیل به یکی از دغدغه‌هاتون تو برنامه‌ریزی می‌شه.

اما یه موسسه کنکور خوب همه‌ی درس‌ها رو پوشش می‌ده و برای هر درسی یه استاد خوب و کلاس خوب در اختیارتون قرار می‌ده.

 

خب پیشنهاد ما چیه در کدام موسسه ثبت نام کنید؟

طبیعتا موسسات مختلفی در زمینه های آموزش های آنلاین کنکور فعالیت دارند. همیشه سعی کنید در مسیر کنکور انتخاب های درستی داشته باشید، به خوبی تحقیق کنید چون یک اشتباه جدای از ضرر های مالی، شما را یک سال به عقب می اندازد و این مسئله بسیار برایتان سخت خواهد بود.

اساتید با کیفیت ،امکانات پیشرفته ، تعرفه فوق العاده عالی و رقابتی برای مناطق سه گانه کشوری گویای این نکته است که تام لند در حال حاضر بهترین خدمات را به دانش آموزان و داوطلبان کنکور ارائه می کند.پیشنهاد ی کنیم اگر عزم تون رو جدیه برای استفاده از تجربیات اساتید،کنکورتون رو با تام لند پشت سر بگذارید

 

اگر هنوز براتون سوالاتی وجود داره و می خواهید خیالتون راحت بشه، می تونید از مشاوره های تام لند استفاده کنید و هر سوالی دارید بپرسید بهتون جواب میدن

دریافت مشاوره رایگان ثبت نام در تام لند

 

هم چنین برای دیدن لیست کامل اساتید و نحوه برنامه ریزی کلاس ها و به طور کلی دیدن اطلاعات بیشتری از نحوه تدریس اساتید، کافیه روی دکمه ی زیر کلیک کنید :

آیا کلاس های تام لند خوبه؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
guest
(منتشر نخواهد شد)
6 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
X
[تام لند]