TAMLAND

alt

تاثیر کرونا بر آموزش دانش آموزان چگونه بوده است؟

تاثیر کرونا بر آموزش دانش آموزان چگونه بوده است؟

این روزها سایه سنگین ویروس کرونا بر تمامی ابعاد زندگی احساس می‌شود و تمام زوایای زندگی را تحت الشعاع قرار داده است و باعث شده تا تغییرات عمیقی در سبک زندگی افراد ایجاد شود. یکی از موضوعاتی که از تاثیرات این پدیده، در امان نمانده است و ذهن تعداد زیادی از افراد را درگیر نموده است مساله آموزش و یادگیری است.

 

دغدغه ترس از شیوع بیماری با حضور فیزیکی در کلاس درس

در این زمینه و با وجود شرایط حاکم بر جهان به دلیل وجود ویروس کرونا، دغدغه‌های بسیاری برای والدین و دانش آموزان و مربیان، شکل گرفته است. ترس از شیوع این بیماری به واسطه حضور فیزیکی در کلاس درس از یک طرف و افت تحصیلی دانش آموزان به دلیل کناره گیری از حضور در کلاس درس از طرف دیگر ذهن خانواده‌ها و متصدیان امور را درگیر نموده است.

 

دغدغه افت تحصیلی دانش آموزان به دلیل عدم حضور فیزیکی در کلاس درس

در شرایط کرونایی، تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و کلاس‌های کنکور، تنها راهکار مورد نظر متولیان امور، برای جلوگیری از شیوع بیش از حد ویروس در میان دانش آموزان بود. اما در میان والدین دغدغه‌های دیگری نیز وجود دارد و آن وضعیت تحصیلی فرزندانشان و افت تحصیلی آنان در این شرایط است که گویا پایان یافتن آن نیز نیازمند گذشت زمان بسیاری است.

این نگرانی‌های والدین به خصوص زمانی بیشتر می‌شود که فرزندشان در روزهای پیش رو بخواهد در آزمون سرنوشت ساز کنکور نیز شرکت کند و آینده خود را رقم بزند.

 

پیشنهاد یافتن کلاس آنلاین معتبر

تنها راه حلی که می‌تواند در این زمینه به کمک خانواده‌ها و فرزندانشان بیاید یافتن مدارسی است که در آن‌ها دانش آموزان بتوانند به راحتی به تحصیل خود ادامه دهند و ترس از حضور فیزیکی و یا ترس از افت تحصیلی به دلیل عدم حضور فیزیکی نداشته باشند.

در این راستا دغدغه والدین به سمت یافتن یک موسسه آنلاین آموزشی است که از طریق آن به راحتی بتوانند دانش آموز کنکوری‌شان را حمایت کنند و با خیالی آسوده روند درسی وی را پیگیری کنند.

 

ویژگی‌های یک کلاس آنلاین مناسب برای کنکور

کلاس آنلاین مناسب برای کنکور کلاسی است که در آن دانش آموزان هم می‌توانند دسترسی مناسبی به منابع آموزشی مختلف در رشته‌های مختلف تحصیلی را داشته باشند و هم بتوانند از اساتید برجسته آن استفاده کنند. یکی از موسسه‌هایی که بدین منظور و برای از بین بردن دغدغه‌های والدین و دانش آموزان کنکوری و پایه‌های نهم و دهم و یازدهم تحصیلی در شرایط سخت کرونایی، کمک قابل توجهی است موسسه کلاس آنلاین تام لند است.

ویژگی ‌های یک کلاس آنلاین مناسب برای کنکور

مزایای موسسه کلاس آنلاین تام لند

موسسه کلاس آنلاین تام لند، در جهت دسترسی تمامی دانش آموزان سراسر کشور به اساتید برتر و امکان استفاده آن‌ها از انواع مختلف منابع آموزشی تاسیس شده است که سعی نموده با استفاده و به کارگیری تکنولوژی‌های نوین آموزشی و ارتباطی، مشکل عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در شرایط کرونایی را حل نماید و به نگرانی‌های والدین در این خصوص پایان دهد. این موسسه مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

 

برقرار کردن عدالت آموزشی

موسسه کلاس آنلاین تام لند با شعار مدرسه برای همه، سعی در برقراری عدالت آموزشی دارد. همان طور که می‌دانیم در بسیاری از نقاط کشور، دانش آموزان بسیار با استعدادی مشغول به تحصیل هستند اما دارای مشکلاتی از قبیل نبود کلاس کنکور، عدم دسترسی به اساتید برجسته و آموزش‌های مناسب برای پذیرفته شدن در آزمون کنکور سراسری هستند. موسسه کلاس آنلاین تام لند از بدو تاسیس سعی کرده تا این مشکلات را حل نماید و با برقراری کلاس‌ها به صورت آنلاین و زنده مسائل مربوط به عدالت آموزشی را حل کند و دسترسی به منابع آموزشی را بدون نیاز به حضور فیزیکی، برای همه دانش آموزان ایرانی میسر گرداند.

 

هزینه مقرون به صرفه

یکی از عرصه‌هایی که از ویروس کرونا به شدت متاثر شده است اقتصاد است و این عامل باعث شده تا خانواده‌ها سعی کنند از میزان هزینه‌هایشان کم کنند. موسسه کلاس آنلاین تام لند در این زمینه هم به یاری خانواده‌ها آمده است و کلاس‌های آنلاین خود را در قبال هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

 

امکان انجام تکالیف و برگزاری آزمون آنلاین

یکی از ویژگی‌های این موسسه این است که مانند کلاس‌های حضوری، دانش آموز موظف به انجام تکالیف است. هم‌چنین لازم است تا جزواتی را سر کلاس، تهیه و تنظیم کند چرا که باید در موقع لزوم، پاسخگوی سوال استاد باشد. امکان برگزاری آزمون به صورت آنلاین هم از دیگر ویژگی‌های این موسسه آنلاین است. در موسسه کلاس آنلاین تام لند هم‌چنین امکان پرسش و پاسخ به صورت مکالمه صوتی و تصویری و با کیفیت مناسب وجود دارد بنابراین دانش آموزان موظف هستند تا سر کلاس کاملا حواسشان جمع باشد چون ممکن است هر آن با پرسشی از سمت استاد مواجه شوند که باید به آن پاسخ دهند.

 

به کارگیری جمعی از بهترین اساتید ایران

یکی از بهترین ویژگی‌های یک کلاس درس، بهره گیری از استاد برجسته و با تجربه است که هم بتواند در نحوه اداره کلاس موثر باشد و هم با تجربه‌ای که در سال‌های تدریس جمع آوری نموده بتواند راهنمای خوبی برای دانش آموزان باشد به خصوص برای دانش آموزانی که در سال‌های نزدیک به آزمون سراسری هستند. اساتید با تجربه در پایه‌های تحصیلی منتهی به کنکور به دلیل آشنایی با انواع سوالات کنکوری و پاسخ مناسب آن‌ها می‌توانند کمک بسیار موثری برای دانش آموزان باشند.

موسسه کلاس آنلاین تام لند این مزیت را دارد که توانسته جمعی از بهترین اساتید ایران را در مجموعه خود به کار گیرد. رزومه این اساتید و سوابق عملکرد آنان در زمینه امور آموزشی در سایت موسسه تام لند موجود است و شما می‌توانید پیش از ثبت نام، این سوابق درخشان را مورد مطالعه قرار دهید و سپس نسبت به ثبت نام در این مجموعه آموزشی اقدام نمایید.

در سایت این مجموعه هم‌چنین می‌توانید جدول برگزاری تمام کلاس‌ها در رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی را مشاهده نمایید تا بتوانید با برنامه ریزی منظم برای حضور در کلاس‌های آنلاین این موسسه، آمادگی کسب کنید. چنانچه حضور در کلاسی را به صورت آنلاین از دست دادید نگران نباشید چرا که می‌توانید در موقعیت مناسب، همان کلاس را به صورت آفلاین مشاهده کنید و از سایر همکلاسانتان عقب نمانید.

برای مشاهده اساتید ، لیست کلاس ها و سایر جزئیات می توانید به سایت تام لند مراجعه کنید :

ورود به تام لند

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
guest
(منتشر نخواهد شد)
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
X
[تام لند]